fbpx

6 vartotojo poreikiai

Pasak Justin De Graaf, Google tyrimų ir įžvalgų vadovo, vartotojai į paieškos sistemą ateina vedini vieno iš šešių poreikių:

👉„Sujaudink mane!“ (Thrill me)

👉„Padaryk man įspūdį!“ (Impress me)

👉„Šviesk mane!“ (Educate me)

👉„Nuramink mane!“ (Reassure me) 👉 „Padėk man!“ (Help me)

👉„Nustebink mane!“ (Suprise me)

Siekdamas patenkinti savo poreikius ar išspręsti turimą problemą, vartotojas užduoda su tuo susijusį klausimą paieškos sistemai pavyzdžiui „Madingiausios 2020 metų rankinės“, „Autoplovykla Vilnius“ ar „Kiek galima nuvažiuoti su elektromobiliu?“. Šie vartotojo poreikiai gali tapti jūsų prekės ženklo teikiamu turiniu. Pagalvokite apie savo vartotoją ir jo poreikius. Kaip tai gali išspręsti jūsų produktas ar paslauga? Ką naujo dėka jūsų eksperto komentaro gali sužinoti potencialus vartotojas? Gal tai padės tašką ir padės jam apsispręsti (bei įsigyti jūsų siūlomą produktą ar paslaugą)? Pagalvokite, ar pateikiate visus atsakymus į galimus vartotojo klausimus skaitmeninėje erdvėje?