Naujų metų pradžia visuomet dosni prognozių ir raginimų drąsiai žengti į dar neišbandytus horizontus.

Dėmesiui krypstant į vis naujas soc. tinklus, dabar naudojami tinklai dažnai lieka pamiršti. Prieš žengiant į naujas platformas reikėtų paklausti savęs, ar esame išnaudoję visas jau esamų/naudojamų soc. tinklų teikiamas galimybes?

Ar galime pasakyti, kad visi efektyviausi būdai išbandyti, todėl verta nerti į naujus vandenis?

Puikus to pavyzdys – papildytos realybės (AR) filtrai, kurių privalumus po truputį atranda vis daugiau prekės ženklų. Įprasta kampanija gali pasipildyti interaktyviu žaidimu, neįprasta veido kauke ar papildomais objektais nuotraukoje. Ir visa tai tiesiog aktyvavus filtrą per vartotojo Facebook ar Instagram paskyrą.

Svarstydami naujos kampanijos priemones pagalvokite ar galėtumėte į žinutės skleidimą įtraukti vartotojus? O kad galvoti būtų lengviau, pateikiame keletą pavyzdžių, kaip tai gali virsti realybe.